Dziękuję za odwiedziny ;)

sobota, 7 kwietnia 2012

Świątecznie ;)

Witam !

Zdrowych,pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary,nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół, niezbyt mokrego Dyngusa (nikt nie lubi być za mokry) oraz Wesołego Alleluja!


Dziś świątecznie. W końcu nie mogło być inaczej ...
Od czwartku mam wolne od szkoły co mnie bardzo cieszy mogłam spokojnie pojechać sobie na wieś do babci ;) Niestety ostatnio pogoda nie dopisuje mam nadzieję, że to się bardzo szybko zmieni i nie będę musiała marznąć. Jeżeli chodzi o zdjęcia to dziś wszystko na szybko jak zwykle zresztą;) Stroik, który jest ukazany zrobiła moja mama bardzo mi się podoba, bo jest taki żywy, natomiast koszyczki zrobiła moja siostra jeżeli jesteście zainteresowani jej różnymi pracami możecie zajrzeć na jej bloga serdecznie zapraszam www.pomyslolek.blogspot.com ;)








Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz życzę Wesołych świąt ;)

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia są piękne :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepłych,radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkanocne zdjęcia są bardzo ładne. Wesołych i pogodnych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Delicious easter photos, very cute and lovely =)

    Big kiss

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.
    Zapraszam na mojego bloga na którym są życzenia ode mnie ;)
    http://ichiqoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze z zajączkiem jest bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.