Dziękuję za odwiedziny ;)

niedziela, 1 kwietnia 2012

W mieście. TARNOWSKIE GÓRY ;)

Witam!

W końcu czuję się lepiej. Kaszel i katar troszkę odpuścił jutro do szkoły i trzeba nadrabiać tygodniowe zaległości czyli sprawdzian z polskiego, kartkówka z geografii i 2 kartkówki z niemieckiego.Dam sobie rade mam taką nadzieję. Gdy byłam chora nie miałam jak robić zdjęć, ale przypomniałam sobie, że mam zdjęcia z rynku Tarnowskich Gór ;)
Podczas choroby towarzyszył mi kubek gorącej herbatki, witaminki, syropek, moje ukochane FLIPSY truskawkowe, kołderka i oczywiście telewizor i laptop bo cóż robić gdy nie można wyjść na zewnątrz.

Tarnowskie Góry to miasto w którym przyszłam na świat w jednym ze szpitalu, uwielbiam stare budynki w tym mieście. Uwielbiam przesiadywać na rynku mimo ,że jest w sumie zwyczajny.





Zdjęcia warto powiększyć.
Mam nadzieję że zdjęcia się podobają ;)
Pozdrawia was nie do końca zdrowy Lenorek ;)

4 komentarze:

  1. Great photos, my favourite one is the last one, i love the bird, realy cool =)

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej do końca jak najszybciej :-). Zdjęcia oczywiście są ładne.Ładne kolory ma Twój ptaszek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe zdjęcia :)Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia!!
    Zapraszam do mnie:

    http://klauduska-photography.blogspot.com/

    ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.