Dziękuję za odwiedziny ;)

wtorek, 10 kwietnia 2012

Święta święta i po świętach

Witam !

W święta pogoda nie dopisywała, ale mimo to i tak było pięknie. Święta spędziłam po za domem w gronie rodzinnym jak zawsze było radośnie ;)  Co z tego że było zimno i padał śnieg i tak było świetnie . A wam jak minęły święta ??

Lecz wszystko co dobre szybko się kończy czas powrócić do rzeczywistości. Zaległości po chorobie same się nie nadrobią, więc muszę się ostro za siebie wziąć. Wierzę że będzie dobrze ;)

Teraz z niecierpliwością czekam aż się zazieleni, bo mam w głowie niezliczone pomysły na sesję ;)
Obiecałam już kilku osobą sesję miedzy innymi Madzi i Żanecie ...
Więc wiosno pośpiesz się z tą zielenią...

Dziś na zdjęciach po raz kolejny raz ja. Nie lubię wstawiać za dużo swoich zdjęć więc ograniczę się do 4 zrobionych w święta przez mojego młodszego brata ;)







No to do następnego ;)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.