Dziękuję za odwiedziny ;)

niedziela, 12 lutego 2012

No i koniec sielanki ...:(

Moje ferie dobiegły końca jutro niestety muszę iść do szkoły...
Dobrze że mam zajęcia dopiero o 10 bo chyba bym nie dała rady wstać wcześniej po tak długiej przerwie...
Trzeba zająć się nauką na nowo :(
Teraz tylko czekam aż temperatura troszeczkę wzrośnie no choćby do -5 wtedy będę bardzo szczęśliwa bo w takiej temperaturze wytrzymam robiąc zdjęcia ;)
Mam nadzieję że pójdzie po mojej myśli i się ociepli ;)
Hmmm we wtorek Walentynki dzień zakochanych, ale ja i tak wolę tłusty czwartek oby w tym roku nie poszło w tyłek ^^
Zawsze ta złudna nadzieja musi być ;) Ale raz w roku można zjeść czegoś w nadmiarze ;)

Ocieplę troszkę klimacik różyczkami i kaczusią ;)
Aaaa zapomniałabym jeżeli macie jakieś sugestie co do mojego bloga to napiszcie co by tu poprawić ,ulepszyć ,co dodać czekam !! ;)

Zdjęcia warto powiększyć ;)







Pozdrawiam i przesyłam buziaczki ;*

9 komentarzy:

  1. bardzo ładne to ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone róże w sam raz na Walentynki, a zdjęcia kaczki śliczne. Cieszę się, ze moje zdjęcia Ci się podobają . Ja mam aparat kompaktowy NIKON (Coolpix S9100 ). Lustrzanki się trochę bałam :-(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. hello :)
    Let me thank you so much, for your coment, very sweet and kind i love your coment, very very thanks you :D

    Have a good week :)
    Kiss *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym zmieniła kolor bloga ;) na taki bardziej "przygaszony" np. jakiś brąz lub odcień szarości

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) a poniedziałki są zawsze najgorsze, potem już powoli z górki i byle do weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. the flowers perfect fot the valentines day

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, moje niestety też już się skończyły :( High5!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.