Dziękuję za odwiedziny ;)

wtorek, 21 lutego 2012

Podglądamy ...

Hmmm śnieg mi już stopniał nawet nie zdążyłam się wybrać na zdjęcia jestem zawiedziona :(
Lecz mówi się trudno...
Zaczął się kolejny tydzień szkoły jeden z trudniejszych przyszły też nie będzie łatwy, ale dam radę ;)
Planuję sesję ale jak na razie pogoda nie pozwala, ale na pewno będzie i mogę powiedzieć,że będą to zdjęcia z Magdą i na pewno Angeliką ;)
Teraz tylko czekam na lepszą pogodę ;)

Dziś 2 zdjęcia ptaszka, którego ostatnio obserwowałam ;)
Skubany chował mi się strasznie, ale mam zdjęcia ^^
A teraz życzę miłego wieczorku i miłego oglądania ;)
Przesyłam buziaczki ;**


4 komentarze:

  1. Chował się, ale go "złapałaś" i masz bardzo ładne zdjęcia. *** Bardzo lubię do Ciebie zaglądać i jestem jednym z pierwszych Twoich obserwatorów, ale Ty chyba mnie nie lubisz :-(. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ptaszek , mi w tym roku nie udało się jeszcze żadnego sfotografować ^^ ale spróbuję *.*
    zapraszam .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać i mnie też. Miałam wątpliwości, bo nie ma mnie na liście Twoich lubianych blogów i wcale nie muszę być, bo już wiem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hello dear friend :)
    Frist let me thank u, your presence on my blog, thank u a lot :D

    Wow :O very good picture, this one from the bird, great capture! i can imagine, that is very hard too capture the photo.

    P.S.: Im glad you have liked the photos with all that sun, i wish i can borrow a bit of the sun :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.