Dziękuję za odwiedziny ;)

niedziela, 29 stycznia 2012

I w końcu mam wolne ;) [FERIE]

W końcu długo wyczekiwane ferie ...
Jak na razie nie mam nowych zdjęć więc wstawiam te które zrobiłam już dawno dawno temu ;)
Ojjj w końcu sobie poleniuchuje i może jakieś zdjęcia porobię ;)
Muszę się zabrać do pracy^^
Jutro kierunek wieś ;)
Ferie spędzę przy lekturze a konkretniej przy "Lalce" Prusa kominku i gorącej czekoladzie;)
Tu kilka zdjęć ;






Wszystkim którzy mają ferie życzę aby były spokojne bezpieczne i beztroskie ;)
A tym którzy nie mają życzę spokojnych kolejnych 2 tygodni w pracy lub w szkole ;)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia, a łabędź stojący w wodzie, to cudne zdjęcie. U mnie dzisiaj - 12 stopni :-(. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. TO PRAWDA. ZDJĘCIA SĄ ŁADNE KOLORYSTYCZNIE :) U MNIE DZIŚ -17 STOPNI, A TO ZA DUŻO ABY WYCHODZIĆ Z APARATEM :c
    POZDRAWIAM! :)
    I OBSERWUJĘ, BĘDĘ TU CZĘŚCIEJ! DO USŁYSZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  3. a moje właśnie sie kończą :(
    dolny śląsk
    rok temu zaczynaliśmy w połowie lutego...
    udanego wypoczynku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frumoasa cadre,ultimul este superb,felicitari.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog i zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, kilka kosmetycznych nowości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia ! słodki kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej gdzie jedziesz na ferie? ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. La nostalgia que trae el que se acaben las vacaciones, a veces es una manera de recordar que lo has pasado bien, viendo tus imágenes deduzco que si.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jade do babci.. 13 :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.