Dziękuję za odwiedziny ;)

piątek, 13 stycznia 2012

Me...;)

Ponieważ nowych zdjęć jeszcze nie mam po męczę was moja osobą...
Jutro sesyja z Żanetką to już zapowiadam, że w końcu będą jakieś zdjęcia ;)
Ufff jak to dobrze bo brak zdjęć mnie dołuje ^^
Przyszły tydzień zapowiada się megaaa męcząco, ponieważ mam dużo sprawdzianów kartkówek i do tego jeszcze wypracowanie z polaka i omówienie jakiś nowel ;/
Ale dam radę myślę że jakoś to będzie ;)
Mam mini prośbę po prawej stronie jest ankietka klikajcie jak możecie chce wiedzieć co sądzicie o blogu aby z każdym dniem stawał się lepszy piszcie co byście zmienili co wam się podoba, a co nie ;)
A teraz zmęczę was moim wizerunkiem ;) Mam nadzieję że się nie wystraszycie tego co zobaczycie ;)
Zdjęcia wykonane są przez moja przyjaciółkę Magdalenę M ;)
(taka mała formalność)

Ruiny zamku Miechowickiego





Staw Miechowicki



To ja na razie się żegnam z wami życzę miłego i spokojnego weekendu ;)
Pozdrawiam Lenorek ^^

3 komentarze:

  1. Привет! И тебе приятных и радостных выходных!)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakbyś bliżej mieszkała to na sesje bym się z Tobą wybrała ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wiesz, że pochwały nie są Ci potrzebne.Jesteś bardzo miła dziewczyną :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.