Dziękuję za odwiedziny ;)

piątek, 9 marca 2012

Wiosennie ;)

Wczoraj były tulipany z okazji Dnia Kobiet dziś będę przywoływać wiosnę wiosennymi zdjęciami ;)

Hmmm dziś dzień był w miarę lekki ,ale pobudka o 6 nie jest przyjemna niby codziennie wstaje o tej 6;30 ale to aż 30 minut ;)
Ale opłacało się powtórzyłam sobie wszystkie braki z angielskiego w końcu ogarniam przy okazji w końcu napisałam zaległą pracę był to list motywacyjny ładnie napisałam bo była 4 mogło być lepiej ale zapomniałam najważniejszego zwrotu do adresata Dear Sir or Madam ;)

Ogólnie dzień zleciał szybko i przyjemnie dlatego w ramach tego chce aby dziś było wiosennie i radośnie ;)

Tak długo polowałam na motylka, aż udało mi się zrobić zdjęcie ;)


Dni coraz bardziej pachną wiosną ;)


Każdy promyk słońca, każdy rozkwitający kwiat sprawia ,że stajemy się szczęśliwi ;)


A tutaj łąka która zachwyca mnie co roku... Gdy tak patrze i leżę w śród mleczyków jakoś zawsze mi lepiej ;)

5 komentarzy:

  1. Brawo dla Ciebie, śliczne zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :O great photos, smells like spring :D
    Kiss *

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful, great photographs.
    Costas

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Cierpliwość to bardzo ważna cecha u fotografa :) Dla takiego efektu warto się czaić godzinami! :)

    I ta łąka pełna mleczyków... cudo!! :) Niech już przyjdzie ta wiosna, nooo... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.