Dziękuję za odwiedziny ;)

czwartek, 22 marca 2012

Podglądamy...

Witam wszystkich!

Przepraszam za tak długą przerwę, ale miałam wiele na głowie. Ciągle szkoła i zajęcia związane z nią. Ostatnio w końcu odbyło się spotkanie "Słoneczek" jest to grupa osób niepełnosprawnych ja jestem wolontariuszem z czego jestem bardzo dumna. Bardzo cieszę się gdy sprawiam radość innym, bezcenny jest uśmiech takiej osoby. Dodaje energii i motywuje!!

Dziś byłam w kinie na "Podróż na tajemniczą wyspę" hmmm jeżeli chodzi o film jest w porządku efekty 3D są niezłe, ale ja zdecydowanie wolę horrory, dramaty i komedie romantyczne ;)

Jeżeli chodzi o zdjęcia dzisiaj kolejna odsłona podglądanych prze ze mnie ptaszków. W najbliższym czasie planuję sesję z Żanetą, Magdą i kto wie może Kasia się skusi na zdjęcia to się zobaczy ;)





Jestem ciekawa czy wiecie co to za ptaszki ;)

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;*
Do następnego ;)

3 komentarze:

  1. Zrobiłaś śliczne zdjęcia szpakowi. Cieszę się, że jesteś wolontariuszem i lubisz pomagać ludziom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia :) hm.. szpak ?
    Ja planuję wypad do kina na "igrzyska śmierci" ;D mam nadzieje że fajny film :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing photo, this is a lovely bird, and you make a fantastic job with this photos, a lot os details =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.