Dziękuję za odwiedziny ;)

środa, 11 września 2013

(...)

Witam!

Jakoś ostatnio brak mi czasu na blogowanie. Mimo iż mam jeszcze wakacje czasu jakoś mało. Dziś mam dla was zdjęcia mojego kociaka który jest coraz większy ale nadal kochany ;)
On wręcz uwielbia jak mu się robi zdjęcia, taki fotograficzny kociak ;)
Co do kociaka zdjęcie kotka wystawiłam na konkurs będę wdzięczną za każdy głos oddany na tej stronie http://wiadomosci.ekologia.pl/wydarzenia/konkursy/Galeria-konkursowa-Moj-pupil-w-akcji,18531.html zdjęcie podpisane E.Matyja zdjęcie jest na dalszych stronach galerii za każdy głos serdecznie DZIĘKUJĘ ;)







2 komentarze:

  1. A mój kociak i psiulek nie lubią pozować:( ile ja się namęczę przy nich namęczę, aż w końcu sobie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, a ten kociak mnie oszałamia *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.