Dziękuję za odwiedziny ;)

piątek, 8 marca 2013

8 marzec ;) DZIEŃ KOBIET !!!

Witam!

Wszystkim panią życzę wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, dużo zdrówka, masę pozytywnej  energii do życia  ;)

Po raz kolejny raz nie miałam czasu ,aby zrobić jakieś zdjęcia... Próbne matury, mnóstwo nauki zjadały mój czas no i oczywiście prawo jazdy... Mogę się pochwalić, że własnie wczoraj o godzinie 20:11 zostałam kierowcą ;) Więc jestem niezmiernie szczęśliwa ^^

Przypominam o moim Candy które trwa do 10 marca do wygrania notesik oraz zakładka do książki ;)


Pozdrawiam Lenorek ;)




3 komentarze:

  1. Gratuluję kierowco :).Ucz się ucz, na bloga przyjdzie czas. Mam nadzieję, że dzień był miły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. love the second photo, really good, looks like fire!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.