Dziękuję za odwiedziny ;)

piątek, 21 grudnia 2012

Christmas time...

Witam!

Na początku chciałam wam wszystkim życzyć zdrowych, pogodnych, wesołych spędzonych w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia . No i oczywiście jeszcze szczęśliwego Nowego Roku i żeby rok 2013 był lepszy od poprzedniego ;)

Długo mnie tu nie było ale ostatnie dwa tygodnie były dość ciężkie ...
Dziś zdjęcia już świąteczne ;)
I moja nowa choineczka, którą ozdobiła moja kochana starsza siostra ;)
A wy macie już przystrojone swoje choinki ??
Pozdrawiam Lenorek






6 komentarzy:

  1. Wzajemnie, radosnych Świąt i wspaniałego 2013 roku. Choinka jest ciekawie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaa ale śliczna ta choinka!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna choinka ;d

    Oczywiście zapraszam do mnie:
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu na facebooku
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice series!
    I wish you have a wonderful Christmas and a GREAT New Year! Let's make 2013 a beautiful year together! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna choinka i zdjęcia. Życzę ci wesołych świąt !
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna choinka i oczywiście zdjęcia. Życzę ci wesołych świąt !
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.