Dziękuję za odwiedziny ;)

niedziela, 14 października 2012

Smutna i zła ! [Sad and evil !]

Witam!
Jak widać w tytule jestem smutna i zła, a to wszystko za sprawą zepsutej wbudowanej lampy błyskowej w mojej lustrzance  :( Przypuszczam, że palnik się zepsuł, ale to tylko moja opinia w tym temacie...
Miałam tyle planów co do sesji jesiennych i jak na razie plany legły w gruzach...

Nie mam żadnych nowych zdjęć które mogłabym wam pokazać więc na razie muszę dodawać stare :(
Jest mi z tego powodu bardzo przykro.






5 komentarzy:

  1. Nowe jeszcze zrobisz po naprawie aparatu, ale stare, jak to nazwałaś, są bardzo pomysłowe i podobają mi się. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, bo miałam zniszczone :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przeglądam Twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Świetne zdjęcia! Będę częściej tu zaglądać. Obserwuję i zapraszam do siebie http://modelinadoroslej.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhh so cute and soft this 2 photo, the 1st one its so nice and soft =)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.