Dziękuję za odwiedziny ;)

niedziela, 9 września 2012

Szkoła... [School]

Witam!

Pierwszy tydzień szkoły mam już za sobą...
Trzecia klasa liceum narzuca coraz więcej obowiązków...
Co chwilę słyszę o nowych sprawdzianach, próbnych maturach i spotkaniach dotyczących organizacji DNIA MATURZYSTY oraz STUDNIÓWKI ...
Dlatego też mój czas na zdjęcia jest ograniczony. Ten fakt bardzo mnie zasmuca :(
Teraz każdy dzień będzie wyglądał podobnie kawa, książki, testy i jeszcze kurs prawa jazdy...
W najbliższym jednak czasie planuję sesję z udziałem jednej z moich koleżanek bo dawno tego nie było na moim blogu, ale powolutku nadrobię to ;)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)










10 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz :)
    świetne zdjęcia*.*
    takiee..twórcze♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dzień maturzysty?:D a co to takiego?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda klasa maturalna przed studniówka organizuje taki luźny dzień w szkole zawody, kino, kawiarenkę i inne atrakcje po to aby zebrać troszkę pieniędzy na organizację studniówki ;)

      Usuń
  3. Very soft and lovely the 1st photo, i like it very much =D

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda fotografia prześliczna! zazdroszczę talentu ;)
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cieszę się, że wszystkie te sprawy maturalno-studniówkowe mam już dawno za sobą. ;) Choć nie wiem, czy drugi rok studiów nie będzie najcięższym. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się te zdjęcia podobają!

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Belas fotografias...Espectacular....
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.