Dziękuję za odwiedziny ;)

wtorek, 12 czerwca 2012

Thoughts...




Są miejsca, w których człowiek zapomina o wszystkim i cieszy się wolnością…
Są ludzie, dla których warto żyć i dzięki którym każdy dzień staje się piękniejszy…
Są chwile, które za wszelką cenę chcemy zatrzymać jak najdłużej przy sobie…
Są rzeczy, o które chcemy walczyć aż do samego końca…
 
[In English]There are places where the man can forget about everything and is free ...                                                     There are people who are worth living for and thanks to them each day is more beautiful...                                  There are moments which we wish to hold onto for as long as we can...                                                        There are things worth fighting for...




 

3 komentarze:

  1. Drugie jest po prostu niesamowite, moim zdaniem. Skojarzyło mi się z "Wichrowymi Wzgórzami". Nie mogę się napatrzeć, klimat tego zdjęcia przejmuje mnie całą. :) Co do trzeciego, to nie przepadam za takimi krzywymi horyzontami, kręci mi się w głowie i nie uważam, żeby wnosiły coś ciekawego do zdjęcia. Ale to tylko moje zdanie, proszę się nim absolutnie nie sugerować, jeśli Pani czuje, że tak jest słusznie i że Pani się to podoba, to proszę nie zaprzestawać krzywienia, ważne, żeby Pani to czuła. :) A jeśli chodzi o pierwsze zdjęcie, to również powiało mi "Wichrowymi Wzgórzami". Taki oto klimat tych zdjęć ja odczuwam. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Belas fotografias...Espectacular....
    Cumprimentos

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęciem nr jeden dla mnie jest drugie zdjęcie, jest śliczne. Pozostałe też są urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.