Dziękuję za odwiedziny ;)

czwartek, 26 kwietnia 2012

Kocurek...

Witam serdecznie ;)

Ostatnio miałam troszkę wolnego, wiec wyjechałam sobie na wieś...
Pogoda dopisała słoneczko świeciło wiaterek lekko podmuchiwał.
Jutro do szkoły, potem tylko w poniedziałek i długi majowy weekend.
Zapowiada się świetnie bo przecież ma być cieplutko ;)

Dziś zdjęcia mojego przystojnego kocurka który wabi się " Słodziak".
Mam nadzieje ,że spodobają wam się moje zdjęcia ;)





Życzę miłego wieczorku ;)
Lenorek

5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, przystojniak z tego Słodziaka:) Ma śliczny kolor oczu!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny bury kotek :)pozdrawiam w te cieplutkie dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny bury kotek :)pozdrawiam w te cieplutkie dni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OHH so cute, i wish a can give him a hug :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.