Dziękuję za odwiedziny ;)

wtorek, 27 grudnia 2011

Święta, święta i po świętach ^^

Hmmmm święta bardzo szybko zleciały...
Tak długo wyczekiwane niestety przeminęły...
Żałuję jednak że w tym roku na święta nie było śniegu...
Szczerze ubolewam nad tym faktem :(
Niestety nie mam na to wpływu ...

W tym roku 24.grudnia świętowałam swoje 17 urodziny pochwalę się moimi cudownymi bukiecikami ;)






Wracając do chwalenia się to pokażę jaki sobie prezencik dzisiaj zafundowałam ;)
Już od dawna planowałam kupić sobie coś takiego ale jakoś nie było kiedy, a tak miałam okazję ;)



9 komentarzy:

  1. śliczne kwiaty i biżuteria xD

    OdpowiedzUsuń
  2. przesylam spoznione, ale szczere, zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje kompozycje kwiatowe. Naprawdę piękne bukiety.
    Ale Więcej Podobają mi się twoje zdjęcia tych kwiatów.
    Dziękujemy za odwiedziny na moim blogu.
    ... i szczęśliwego nowego roku.
    Costas

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia ;) jaki masz sprzęt ?
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i nie tylko:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superba serie,ultimul cadru are ceva deosebit,felicitari si la multi ani.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola, paseaba por la red y me encontré tu blog con unas buenas imágenes. Lo espero seguir visitando si me lo permites. Espero también que en el año que va a comenzar se cumplan tus deseos.
    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione ale szczere Wszystkiego Najlepszego :)

    Powinniśmy sobie częściej sprawiać przyjemności a jakoś się przyjęło że szukamy powodów i okazji czy to względem innych czy siebie.
    P.S nie ma to jak dzieci grudnia - wiem co mówie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)

Zapraszam ponownie na mojego bloga.